星期四,比假日相對清閒,快快完成工作後,呀姨說今天會去近台東的太麻里探望朋友。我,當然係死跟派啦,留在家會很悶的=皿=

今次係嚟左恒春之後第一之衝出恒春墾丁,我好興奮,好緊張!!!!穿好合適的裝束後便出發。

沿路好天氣到一個點,除左藍天白雲,仲有微風吹吹,好正呀!




車程大約1.5小時,之後就是上山的路。喺嗰一刻我先知道,原來我要上一座海拔1100呎嘅山。同埋民宿老闆骨子裡應該係一個賽車手,遺憾無相提供老闆甩尾嘅髮夾灣-_-#

一路上山,沿路氣候跟風光開始不同,霧愈來愈大,而景觀愈來愈像仙境。

如果雲海可以靚啲就好嚕。



上山之後,我最期待嘅畫面出現啦!就係漫山的櫻花樹。

唔好驚訝,因為所有綠色的樹都係名副其實嘅櫻花樹喔,只係我錯過左賞櫻花嘅時間啫。。。

我地最後喺一個高處嘅涼亭食便當,然後叔叔的左我去行山。喺大霧中行山欣賞風景對唔做運動嘅我嚟講係個問題,好彩,我有一個月打掃勞動墊一墊先無咁氣喘*^O^*

沿路會經過種茶嘅山坡


經過荒廢小屋


最終返到仙境入口


一天行程完結,而叔叔再次化身為藤原拓海送我同呀姨番民宿。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 墾丁綠院子 的頭像
    墾丁綠院子

    墾丁綠院子民宿

    墾丁綠院子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()