聽日就係屏東南洲彩稻藝術節嘅第一日,為左避開人潮,呀姨叔叔帶左我今日就去潮聖! 我心諗:未開,睇咩呢?呢個問題一直盤繞喺我腦海,但係帶得出去玩得唔好諗咁多啦。

叔叔開左個幾鐘先到南洲,可想而知如果我坐公車真係唔得了。

沿途有一間好大好大嘅南洲教堂


由於已經係午飯時間,我地就是但食左個池上包飯,其實即係便當。然後就去左糖廠遊覽一下先再去睇彩稻田。

糖廠之旅開始啦~


我終於帶左胡迪去街啦!

其實糖廠係一個製糖嘅地方,我都唔知點解會有一輪又一輪嘅稻草


呀姨同coco我地一齊影相啦!


呢度有棵好靚嘅古樹,我真係好想爬上去影相,可惜唔可以😢


玩夠就出發去睇彩稻田啦!
點知。。。原來要上個只可載100人嘅觀景台先睇到啲Line公仔。大家想睇就親身黎睇或者上網睇其他人影嘅相啦。。。我得咁咋


嬲嬲地之下,呀姨叔叔帶我去食南洲土特產,燒冷冰同旗魚黑輪。不錯吃的喔~我真係食到好飽。



然後大家都攰攰仔就番屋企嚕!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 墾丁綠院子 的頭像
    墾丁綠院子

    墾丁綠院子民宿

    墾丁綠院子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()